سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات آموزشى :
 آموزش ویژه از یک آرایه فوق‌العاده روشهاى آموزشى سرویس مىدهد استفاده بکند و کارگذارىها آن براى همه محصلین را ممکن مىکنند که مىآموزند. مربیان مخصوص برنامه مىریزند و آموزش را در یک روش فردى ساخته‌شده ارزیابى مىکنند که هر بچه را اس-قدرتهاى یگانه جا مىدهند و ضعف‌ها. در برنامه‌ریزى آموزش، اغلب معلمین روشها را معروف به تشخیص‌هاى بوم‌شناختى استفاده مىکنند که براى عوامل محیطى در نظر مىگیرند آن تأثیر را بیاموزد، از قبیل مدرسه، خانه و محیطهاى عامه. خیلى محصل با ناتوانىها در آزمودنىهاى سنتى را دستورالعمل بگیرد، از قبیل خواندنى، خط، زبان و یک‌دسته علف. براى ارزیابى کردن یک محصل اس-اغلب پیشرفت مىکند، معلمین روى یک روش حساب مىکنند معروف به برنامه درسى ارزیابى را بنیاد قرار داد، که پیشرفت را در محصل زیر نظر داشته باشد اس-برنامه درسى را به جاى اینکه بر ضد برنامه‌هاى تربیتى براى محصلین دیگر داشته باشد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:32 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

1- مقدمه
بررسی چندگانه:
 در یک بررسی چند گانه، محصلین سوالات را انتخاب می کنند و به آنها جواب می دهند. محصلین از دستورالعمل‌ها براى ثبت پاسخ‌هایشان روى یک شکل آزمایشى پیروى مىکنند از قبیل آن که به اینجا نشان بدهد. بررسی چندگانه در آزمایشات میزان‌شده معمولا برای ابتدایی و دبیرستان استفاده شده است. آموزش و پرورش دولتى در ایالات متحده، برنامه‌هاى آموزش به بچه‌ها پیشنهاد کردند، بالغ‌ها و بزرگسال‌ها در ایالات متحده از میان مدارس و دانشکده‌ها را به وسیله وضعیت حکومتهاى محلى به کار انداختند. بىشباهت به طور ملى تنظیم‌شده و سیستم‌هاى بىسابقه خیلى جامعه صنعتى دیگر را سرمایه‌گذارى کرد، آموزش و پرورش دولتى آمریکایى اساساً مسئولیت ایالات است و مکتب فردى تقسیم مىکند. سیستم ملى تحصیلات رسمى در ایالات متحده در قرن 19ام توسعه‌یافت.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:31 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

3-رهبرهاى محل گرایى
 ، با این وجود، به طور کل بیان بکنید داشته باشید مأمورشده روى آموزش و پرورش دولتى را نظارت مىکند به نواحى محلى را مهم باشد، به استثناء الزامات پروانه‌دهنده و قواعد کلى به تندرستى ربط داشته باشند و ایمنى. همچنین مدارس عمومى به سنگینى روى خاصیت موضعى را تکیه کرده‌اند از اکثریت زیاد مدرسه مالیات بگیرد ملاقات بکند هزینه بکند. اینطور مدارس آمریکایى به ارزشهاى تربیتى متمایل بوده‌اند منعکس بکنند و توانایىهاى مالى مردم آنها در کدام قرارداده‌شده‌اند. محصلین وقتى که از یک عامه تا دیگر حرکت مىدهند، اغلب آنها برنامه درسىهاى تماماً متفاوت مواجه مىشوند با وجود اینکه آنها در همان پایه‌اند. حتى در ظرف یک منطقه آموزشگاهى معین، اغلب همسایگىهاى متفاوت از مدارس عمومى خیلى متفاوت شامل هستند. در مقابل، کشورها به فرانسه علاقه دارند، آلمان و ژاپن سیستم‌هاى مدرسه را دارند که سرمایه‌گذارشده‌اند و روى سطح ملى را تنظیم کردند. این اجازه داده است آنها از یک محیط مدرسه نسبتاً هم‌شکل سراسر کشورهاى مخصوص به خودشان نگهدارى بکنند، علیرغم ارزشها و اقتصاد مردم محلى. همچنین آنها این را تا حدى به وسیله gnitadnam امتحانات شدیداً میزان‌شده رقابتى انجام داده‌اند. معمولاً این امتحانات عواقب مستقیم را براى محصلین دارند که سهم آنها، اغلب به وسیله اجازه دادن به یا محروم کردن دسترسى آموزش عالى یا موقعیت‌هاى اشتغال.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:30 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

 شروع در واسار
 اما ویلارد
 واسار دانشکده، باز در 1865 با سرمایه بخشیدن به وسیله نوع‌پرست آمریکایى متیو واسار، زن‌هاى موفق اول اس-دانشکده در ایالات متحده بودند. فرصت‌ها را تحقیر بکنید براى آموزش عالى به وسیله واسار را تقدیم کرد و دانشکده‌هاى دیگر(شامل (nilrebO دانشکده)، که به عنوان یک مدرسه آموزش مختلط را در 1833 تأسیس‌شده بود،) بسیار زن‌ها آموزش عالى را تا 20ام قرن تعقیب نکردند. اما ویلارد
 آموزش‌دهنده آمریکایى اما ویلارد مهمیزدار پیشرفت فرصت‌هاى آموزشى براى زن‌ها در ایالات متحده. در 1814 ویلارد یک مدرسه شبانه‌روزى براى زن‌ها در ورمونت پایه‌گذارى کردند، او جایى که پیاده کرد یک برنامه درسى جامع که آزمودنىها را در برداشت آموختن به فقط در مدارس براى مردها را به طور سنتى. او یک دعوت از دویت کلینتون پذیرفت بنابراین فرماندار نیویورک، که مدرسه‌اش را به نیویورک تغییر مکان مىدهد و در 1821 ویلارد مدرسه آمریکایى اول را به وجود آوردند که براى تربیت دانشکده‌سطح به زن‌ها را فراهم مىکنند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:28 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

1. تعریف :
آموزش و پرورش بزرگسالان، همه شکل‌هاى تحصیلات و آموختن برنامه‌ها بزرگسال‌ها در کدام شرکت مىکنند. انواع تربیت دیگر بىشباهت، آموزش و پرورش بزرگسالان به وسیله جمعیت محصل را به جاى اینکه به وسیله محتوى تعریف‌شده است یا پیچیدگى یک آموختن برنامه‌ریزى مىکند. سواد را در برمىدارد مربى، توسعه منطقه‌اى، امتیاز تحصیلى دانشگاه برنامه‌ریزى مىکند، آموزش ضمن خدمت و ادامه دادن آموزش حرفه‌اى. برنامه‌ها در سازمان را از تصادفى تغییر مىدهند، یادگیرى اتفاقى به دوره‌هاى واحد درسى دانشگاهى رسمى. سازمان‌ها به تربیت پیشنهاد مىکنند به بزرگسال‌ها را دانشکده‌ها را در برداشته باشند، کتابخانه‌ها، موزه‌ها، خدمات اجتماعى و نمایندگىهاى حکومت، کارها و به کلیسا مىبرند.
 ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:27 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

1. تعریف:
معتبر شناختن، در تربیت، بازشناسى به وسیله یک انجمن مىدهد یا نمایندگى به سازمان‌ها که معیارهاى استینافى ویژه کیفیت آموزشى. در ایالات متحده، نمایندگىهاى در حال اعتبار دادن کیفیت تربیت را در ابتدائى مرور مىکنند و مدارس ثانوى، دانشکده‌هاى عامه دوساله و دانشکده‌هاى چهارساله و دانشگاه‌ها. این نمایندگىها معیارهاى اساسى را تأسیس مىکنند براى تعیین‌شده خواص یک برنامه آموزشى صدا را منعکس بکند. بنابراین نمایندگىها مراحل را توسعه مىدهند که معلوم مىکنند آیا برنامه‌هاى تربیتى و سازمان‌ها این معیارها را ملاقات مىکنند. در ایالات متحده، بسیار کنترل روى تربیت به حکومتهاى ایالتى مختلف مربوط باشد. هر وضعیت قوانین متفاوت را دارد و اهداف براى تربیت اما ایالات به مدارس عموماً اجازه مىدهند و براى دانشکده‌ها با استقلال قابل ملاحظه را به کار مىاندازند و خودمختارى.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:25 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

1. مقدمه
 تربیت محصلین با آموختن بىنظمىها، موضوع در محوطه باز آموزش ویژه که به آموزش محصلین رسیدگى بکند در مدرسه توفیق چه کسى به طور اساسى زیر سطوح است قابل‌انتظار براى سنشان، مقدار تحصیلات و سطح هوش. محصلین با آموختن بىنظمىها معدل را دارند یا بالاىهوش میانگین اما از کنش مغزى خراب شده رنج مىبرد. این اختلال براى آنها را آنرا مشکل مىکند که مهارتها را بدست مىآورد و شناخت به درستى و به اندازه کافى تند که پیشرفت تحصیلى را با سهم انفرادى سرعت راحفظ مىکند. تقریباً 5 از درصد محصلین مدارس علنى در ایالات متحده مثل چون آموختن را بىنظمىها تشخیص داده‌شده‌اند. با این وجود، مقدارى کارشناس به اندازه 15 تا 20 از درصد بچه‌هاى آمریکایى اعتقاد دارند و بالغ‌ها دارند آموختن بىنظمىها که شور اجراء آموزشىشان جداً. در اوایل 1960 مدارس عمومى در مقدارى وضعیت آموزش ویژه را شروع کرد فراهم بکند براى محصلین را با آموختن بىنظمىها سرویس بدهد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:24 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

I. مقدمه
 تربیت محصلین با اختلال‌هاى رفتارى، موضوع در محوطه باز آموزش ویژه که روى مسائل عاطفى یا رفتارى تمرکز بکند کارآزموده حدود مقدارى بچه و بالغ‌ها. این مسائل روابط را با همتاها قطع مىکنند و بزرگسال‌ها و در تحصیلات دخالت مىکنند. در ایالات متحده، مأمورین مدرسه محصلین را معمولاً با این مسائل همسان مىسازند مثل چون اختلال هیجانى جدى یا اختلال‌هاى رفتارى. تخمین‌هاى تعداد اختلال‌هاى رفتارى در ایالات متحده از 5/0 درصد به روى 20 از درصد جمعیت تغییر بکند. مطالعات نشان مىدهند که درباره 7 تا 12 از درصد محصلین آمریکا اختلال‌هاى رفتارى تجربه سال‌هاى مدرسه‌شان را در مقدارى مرتبه ادامه داشته باشند. با این وجود، فقط در مورد 1 از درصد همه محصلین آموزش ویژه را دریافت بکنند براى مسائلشان را سرویس بدهد. دیگران خدمات را از نمایندگىهاى عامه برنامه ممکن است دریافت بکنند یا آنها روان‌درمانى خصوصى را ممکن است دریافت بکنند.
ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:22 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

هوش‌آزمایى چطور باهوش است؟
به وسیله رابرت جى اشترنبرگ
یک مصرف کردن‌هاى بالغ آمریکایى نمونه‌وار بیشتر از 5000 ساعت در دبیرستان و چندین هزار ساعت بیشتر در کتابخانه درس مىخوانند و در خانه. که به جز آن محصلین به دانشکده آرزو مىکنند ادامه بدهند، خیلى از سرنوشتشان در را مصمم است سه یا این حدود ساعتها به اسکولاستیک ارزیابى آزمایش کامل را مىبرند(آزمون استعداد تحصیلى) یا آمریکایى دانشکده آزمایش(درمان با اغماء آتروپینى). پس از چهار سال آنها خودشان را یک مقام مشابه ممکن است تهیه بکنند آنها وقتى که در مورد پیمانه استوانه‌اى درجه‌دار مصداق دارند، طبى، قانون یا مدرسه بازرگانى.
 ادامه مطلب...
نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:21 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

پیشگویى در حال پیشرفت
ما بهتر مىتوانیم انجام بدهیم. در تحقیق با (مایکل فراری) دانشگاه پیتسبرگ، (پملا) دانشگاه ویسکانسین و (النا ال-گریگرونکو) ییل دانشگاه، من نشان دادم آن یک آزمایش را که نه فقط حافظه قراردادى را اندازه گرفت و توانایىهاى تحلیلى بلکه خلاق و توانایىهاى تفکر عملى پیشگویى را مىتوانستند بهبود بیابند به براى محصلین دبیرستان البته در یک موضوع مطالعه کار مقدماتى درجه بدهد.( یک مقایسه مستقیم ارتباط‌ها بین این آزمایش و آزمایشات قراردادى غیرممکن به دلیل نمونه محدود است، که از محصلین بلندقابلیت تشکیل شد برگزیده به وسیله مدارسشان.)
ادامه مطلب...
نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:20 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مژده : تولد پایگاه توسعه فناوری اطلاعات مدرسه اول www.sch1.ir
استفاده از گروههای یادگیری همیار در کلاس:
برنامه معلم پژوهنده ؛ فرصت ها، تهدیدها :
دست آوردها و کاستی های برنامه معلم پژوهنده:
برنامه معلم پژوهنده
پژوهش عمل نگر
گزارش نویسی و نحوه ارائه گزارش:
الگویی دیگر در عملی پژوهش در عمل
گردآوری اطلاعات شواهد:
مراحل پژوهش در عمل
نه نکته یک چرخه بنیادی اقدام پژوهی
مراحل اقدام پژوهی
ویژگی های اساسی پژوهش در عمل
هدف از اقدام پژوهی ( طرح معلم پژوهنده ) چیست؟
اقدام پژوهی چیست
[همه عناوین(141)]