در اوایل 1930 یک نجار دانمارکى اوله کرک کریسچینسن را نامید به وجودآمده یک کمپانى اسباببازى فراخوانده (OGEL)، از کلمات دانمارکى tdog را بدوند(بازى خوب). در اواخر 1940 او یک اسباببازى معرفى کرد فراخوانده خودکار واجب الاجرا آجرها ساختهشده از شکلپذیر، یک مواد نسبتاً جدید. امروز دانسته به سادگى مثل (sOGEL)، این درهماندازى ساده آجرى مىکنند داشته باشند یکى از دنیا اس-عامهپسندترین اسباببازىها مىشود. میلیاردها (sOGEL) بچههاى هر سال اجازهدهنده را به کاردستى را موارد [پیشتعیینشده] فروختهشدهاند یا هر چیز دیگر تصوراتشان مىتواند در خواب ببیند. (dnalogeL) اول پارک تفریحى، اختصاصى که اسباببازى مشهور را جشن مىگیرد، باز در دانمارک در 1968. 3. میلتون برادلى و سوار شدن به بازىها خانواده بازى کردن تکمحصولى هیئت بازىها، اغلب کدام یک مخلوط مهارت شامل مىشود و شانس مىآورد، خیلى شکل مىبرد.
خانواده در این عکس تکمحصولى را دارد بازى مىکند، یک بازى بازیکنان در کدام تاس تخته نرد را استفاده بکنند، کارتها و پول را به قصد خرید تقلب مىکند، اجاره مىکند و به مالکیت مىفروشد. به بازىها سوار بشوید قرنهاى عامهپسند بوده است. بعضى از امروز اس-بازىها براى بیشتر از 100 سال باتجربه باشد، از قبیل بازى زندگى، که به وسیله چاپگر را میلتون برادلى در 1850 به وجودآمده بود. در بازىهاى قرن تختهاى 19ام اغلب ساختهشده توسط چاپگرها بودند و در صنعتگران کاردان بودند که علاقمند به گرافیک سبکدار صحنه بیشتر بودند یا gnitfarc قطعات بازى باریکبین. چه وقت ساخت را خودکار عمل کرد تولید گسترده بازىهاى تختهاى را ممکن کردن قرن در اوایل 20ام، با کمپانىها بازى بکند به کانون را بیشتر روى بازىهاى راهبرد شروع کرد و رشد فکرى. این بازىها، خیلى از که راه هنوز سنگفرششده عامهپسند براى صدها هیئت هستند بازىها روى اسباببازى را پیدا کردند امروز کنار بگذارد. در طول افسردگى کبیر 1930، یک مهندس گرمکننده بیکار چارلز دارو را نامید فکر که آمریکایىهاى [بدون شغل] احتیاج داشته باشیدند یک چیزى کمک بکند وقت را بگذراند. راهحل او یک ملک بازى صفحهاى قابل فروش خریدنو قرار بود اختراع بکند او تکمحصولى را صدا زد. نامهاى محتاج براى دارایىهاى مختلف به کاررفته در بازى، دارو انتخاب کرد خیابان از لکه تعطیلات مطلوبش را بنامد، آتلانتیک سیتى، نیوجرسى.
بازى چکرزهاى در حال بازى
بازى بازى چکرز میان مردم کهنه کردن عامهپسند همه است. بازیکنان این هنوز استراتژیک ساده را بازى با جاسازى 12 بازى چکرز شروع مىکنند، بدهکار یا در این عکس سیاه، روى مربعهاى سیاه نزدیکترین آنها. وقتى که شروع کردنها را بازى مىکند، هدف بازى هیئت حریف را اس-قطعات قرار است روشن بکند. دارو به بازى به پارکر برادرز [سازنده اسباببازى] را در 1934 سعى کرد بفروشد اما کمپانى او را رد کرد، بیشتر از 50 طرح جریمهکننده عیب دارند. شجاع، او به بازى خودش را تصمیم گرفت بفروشد. وقتى که پارکر برادرز عامهپسند را ثابت کرد مطالعه کردن تصمیمشان. تکمحصولى یکى از دنیا اس-موفقترین بازىهاى تختهاى باقى مىماند، با صدها تنوع در بیشتر از 40 کشور به بازار فرستادند. بازى صفحهاى دیگر به وسیله یک مرد بیکار در 1930 اختراع کرد که یک زورچپانى در ابتدا ثابتشده بازى با کلمات بود دستمالى مىکند. ، مخترع آلفرد کپلها را معمارى مىکند، بازى تولیدشده اول(او آنکه (ocixeL) را صدا زد) در اتاق نشیمنش. پس از سالها از نیشگون گرفتن آییننامهها و طراحى مىکنند، کپلها یک سازنده اواخر 1940 نهایتاً تهیه کردند. به وسیله دستمالى نیمه1950 یک ضربه شده بود. یک امروزبازیکنان بازى فراوان عامهپسند باقى مىماند براى یک بازى دستمالى روى اینترنت 24 ساعت یک روز مىتواند پیدا بکند و دنیا دستمالى کردن قهرمانى بازیکنان را سالیانه از سرتاسر سپهر جذب بکند. 4. [دو |yenn|] و اسمیت و آرت بازى کردن با اسباببازى هنرى اول هیچ چیز بیشتر به جاى یک چوب سوختهشده قبلاً احتمالاً آن یک بچه شبکلاه روى یک سطح هموار بود. اغلب امروز، بچهها طرحها را آنها را اول مىکنند با یک فرآورده در 1885 را در [دو |yenn|] و اسمیت توسعه داد، یک کمپانى شیمیایى کوچک در (llikskeeP)، نیویورک. کمپانى یک نشانگر مومى به بشکههاى برچسبى در کارخانهاش اختراع کرده بود و با چند تا تغییرات و مقدارى رنگآمیزى آنها (aloyarC) را به دست آوردند با قلم گچى مىکشد. نسلهاى بچهها (saloyarC)شان را استفاده کردهاند که خطوط را در یک کتاب رنگآمیزى پر مىکنند یا یک صورت خانوادگى تولید مىکنند. کمپانى 100 رنگ متفاوت قلمهاى گچ حالا دوباره مىسازد، از سبز زیتونى تا آبى نیمهشب به سیناى قهوهاى. اسباببازى هنرى ابتکارى دیگر که عامهپسند باقى مىماند پارک یک طرح است، توسعهیافته در 1958 به وسیله یک مکانیک فرانسوى. یک پارک یک طرح از یک پرده خاکسترى تشکیل مىشود کتدار از داخل با پودر آلومینیوم و مهرههاى شکلپذیر، براى بچههاى در حال قادر کردن یک طرح تولید بکنند استفاده کردن دو دستگیره ثابت در ته پرده(یکى براى خطوط عمودى، دیگرى براى افقى). طرح کلاسیک هیچ باترىها را ملزوم نمىکند و بچه طرحشان را به آسانى مىتواند پاک بکند و با برگشت را پرده و تکان وارونه آن دوباره شروع مىکند. ابتکارى دیگر، gnillestseb اسباببازى هنرى دمنگار است. در 1965 به وسیله یک مهندس مکانیک از انگلستان اختراعشده، دمنگار به بچهها اجازه مىدهد طرحهاى مارپیچى چندرنگ را مجبور مىکند استفاده کردن انواع جوهرهاى استنسیل شکلپذیر متفاوتبزرگ. 5. اسباببازىهاى غیرعمدى بعضى از موفقترین اسباببازىهاى همه زمان اشتباهاً به وجودآمده بودند. یک مثال بارز لاغر است، هرگز یکى از عنصرىترین اسباببازىها ثبتشده: یک فنر فلزى که براى قابلیت به پایین یک هیئت شیبدار قدم بزند یا پلهها. آمد، حدود چه وقت در 1943، ریچارد جیمز را مىسازد داشت سعى مىکرد اختراع بکند یک چشمه که اسب بخار را اندازه بگیرد روى موتورها در ناوها را استفاده کردند. جیمز وقتى که یکى از چشمهها را اتفاقاً بیرون میز تحریرش در زد، او تماشا کرد از میان زمین پایان پایانروى واژگون بشود. تفکر که یک اسباببازى جالب امکان دارد درست بکند، جیمز یک دسته کوچک داشت تولیدشده. پس از یک نمایش تجربى غیرفروشگاه برجسته در یک فروشگاه اسباببازى بزرگ، حراج بیرون بردهشده لاغر. اسباببازى بچهها را امروز هنوز لذت مىبرد. مشهور کردن دیگر بود اسباببازى اشتباهچرخاندهشده به وجودآمده در طول 1939-1945(جنگ جهانى دوم،) بسیار تولید اسباببازى وقتى که به خاطر کوشش جنگى را دست کشیده بود. با لاستیک طبیعى در درخواست بلند براى جنگ تولید بکند، دانشمندان در سرهنگ الکتریک متهم به یک جانشینسازى ترکیبى مخترع بود. یک دسته درست کرد یک مواد را که خیلى بالا برگشت وقتى که انداختهشده است، بیش از حد کششى بود و به عکسها حتى مىتوانست عادت داشته باشد بلند بکند بیرون یک روزنامه یا کتاب داستانى مصوراما یک کائوچوى خوب نبود جایگزین مىکند. یک بازارى به جا با چیز [شبیه به بتونه] زود مواجه شد و تصمیم گرفت یک اسباببازى جالب امکان دارد درست بکند. بقیه احمق بتونه دوبله شده، تاریخ اسباببازى است. همینطور، مدلسازى پلى(hoD) مرکب به عنوان یک تمیزکننده کاغذ دیوارى را به وجودآمده بود پیش از یک معلم پیشدبستانى اس-براى یک گل خمشوتر درخواست بکند تبدیل کردن به یک gnillestseb اسباببازى در 1950. 6. قبلاً مواد تغییر مواد متفاوت اسباببازىها را روى موضوع مطالعه قرن 20ام بکند تغییرات تکنولوژیکى را در جامعه منعکس بکند. فلز مواد اسباببازى اصلى نیمه نخست قرن بود. قبلاً بود واگنها را درست مىکند، با ماشینها بازى مىکند،، سربازها تفنگها را بازى مىکنند و خیلى مورد دیگر براى بچهها. اما ادامه داشتن)1939-1945(جنگ جهانى دوم آمریکایىترین کمپانىها تولیدشان را وقف کردند(و موجودى را فلزى مىکنند) به کوشش جنگى، اسباببازى در حال کوتاه کردن تولید مىکند. پس از جنگ، gnikamyot صادقانه دوباره ادامه داد. مادامیکه فلز هنوز یک محیط بدن متداول در آغاز بود، استفاده گسترده مواد شکلپذیر را 1950 ادامه دارد و 1960 کار اسباببازى را تغیرات اساسى داد. براى اینکه گران از فلز کمتر بود، زود شکلپذیر مواد اساسى شد براى تقریباً همه بازى بکند، شامل عروسکهاى وینیل، چاى شکلپذیر سخت بگذارد، عمل حساب بکند، رباتها، وسائل نقلیه و بازى مىکنند اگرچه مقدارى فرآورده فلز در حال استفاده کردن را هنوز درستشدهاند یا مواد را درختکارى مىکنند، اکثریت زیاد دنیا اس-بازى بکند بد تولیدشده با امروز شکلپذیر. یک زیر این تغییر در مواد آن پلاستیک به ارزانى درستشده اسباببازىها است به آسانى بیشتر را بشکند، قصور به اندازه کافى بلند آخرین که به همتنان جوانتر را منتقل شده است یا نسلهاى آینده. مخترعین و با بازارىها بازى مىکنند دائماً در حال جستجوى مواد جدید یا متفاوت کهاند یک اسباببازى بزرگ مىتواند درست بکند. براى مثال، لاستیک اسفنجى یک مسئله اسباببازى قدیمى حل کرد: بچهها چطور در خانه را بدون اثاثیه شکننده مىتوانند توپ بازى بکنند یا یک پنجره؟ در 1968 اسباببازى سازنده رین گایر، که گردباد بازى را چند سال زودتر اختراع کرده بود، زهوار سربى بالاى با یک راهحل: یک توپ کفى او یک (freN) صدا زد. فروختن به شخصتر طریق درست به پارکر برادرز و اسباببازى یک موفقیت بزرگ شد. نهایتاً بیشتر از 40 (freN) متفاوت بازى مىکنند(از (freN) پینگپنگ به (freN) مجموعههاى پیکان تعظیم کردنو) رسیدن به بازاربا (freN) فوتبال gnillestseb در جهان فوتبال بشود. 7. فرهنگ پاپ بازى مىکند و کار بیهوده کردن توى کار بیهوده کردن کلاه کوچک نوزادان، یک خط پر کردن کوچک حیوانات ساختهشده توسط تى شرکت، یک اسباببازى شدیداً پرطرفدار شد به وسیله هم بچهها و هم بزرگسالها را 1990 ادامه داشته باشند. در بلندى شور و شوق، مقدارى فروشگاه به کلاه کوچک نوزادانشان همه در ساعتهاى ورود فروختند و کلکتورها خریدند و به اسباببازىها روى اینترنت براى قیمتهاى بادکرده را فروختند. در نیمه دوم قرن 20ام یکى از بزرگترین برخوردها روى صنعت اسباببازى به با افزایش فرهنگ پاپ کراواتsni آمد: اسباببازىها به تلویزیون را وصل کردند نشان مىدهد، سینما، منشهاى کارتون و آفرینشهاى جانشین مشابه. مادامیکه اسباببازى پروانه مىدهد خودش هیچ چیز نبود جدیدمنشها همانقدر زود که اواخر 1800 با پالمر باکس را اس-مایل به قهوهاىها پروانهدار بودند و ریچارد [بیرون|tluac|] اس-زرد بچهفیلمهاى سینمایى بامزه کاراکتر از قبیل)1977(جنگ ستارگان و فیلمها و منشها به وسیله والت را [غیر|yen|] به بازار فرستادند کمپانى یک موج نوى غولپیکر این چنین اسباببازىها جرقه زد. خصوصاً، عمل یک قطعه به بازار فرستادن بزرگ در کار اسباببازى در دهههاى دیرتر قرن حساب مىکند بشود. روند با 1960 با باربى شروع کرد و (. I. G جو) عروسکها، اسباببازىها آن باقى ماندن به طور عظیم محبوب براى بچهها. خیلى از موفقترین عمل حساب مىکند، بازىها و امروز اسباببازىهاى دیگر به را مستقیماً آخرین تلویزیون مقید هستند و منشهاى سینمایى. میلیونها این نوع اسباببازىها فروختهشدهاند یا به بچهها را هر سال مثل هر دو یک کار توزیع کردند و یک وسیله جانشین مؤثر.
هولا هوپ
در 1950 هولا هوپ یک شور و شوق اسباببازى از میان ایالات متحده شد. حادثه صنعتى دیگر در نیمه دوم قرن 20ام مدپرستى اسباببازى بود. یک چنین مدپرستى اتفاق مىافتد یک اسباببازى وقتى که مردم را مختصراً اس-تخیل دستگیر مىکند، فروشها در میلیونها بنابراین از بینایى کمرنگ مىشود مثل به تندى مثل آن شکوفه کرد. یکى از زودترین اسباببازى هولا هوپ را کار بیهوده مىکند بد، اسباببازى لگنتابخور که یک شور و شوق ملى براى مدتى کوتاه در 1950 شد. در 1960 گردباد بازى، مردم در کدام اجسادشان مات بزرگ به تماس دوایر پررنگ روى یک مشبک مىشوند، یک بازى مهمانى به طور عظیم عامهپسند براى هم بچهها و هم بزرگسالها بود. در 1970 یک شیفتگى خلاصه با یک مورد معروف به پت راک بود: میلیونها سنگ معمولى محصور شده بودند و به بچهها فروختند و بزرگسالها که اشتیاق داشتن به یک همدم پاییننگهدارى. در 1980 براى یکدیگر جنگکرده پدرى بکند در اسباببازى براى کلم لکه خودمانى عروسک را انبار بکند بخرد. یک بازاریابى باهوش به کاررفته تاکتیکى براى این اسباببازى به هر عروسک یک نام شخصى داشت مىداد و نیمرخ شخصیت. یکى از هوسهاى 1990 غلغلک من المو بود، یک عروسک سخنگو مبنى بر یک کنجد خیابان عامهپسند بچهها اس-منش تلویزیون. درباره همان زمان، یک خط کوچک، نامیدهشده حیوانات انباشته فراخوانده کلاه کوچک نوزادان ایجاد کردن براى یک مانى میان هم بچهها و هم بزرگسالها را انفراداً. با محدود کردن توزیع به اسباببازى کوچکتر انبار بکند و به وسیله منظماً بازنشستهشده(تولید در حال متوقف کردن) بعضى از حیوانات، سازنده متورم شد براى این اسباببازىها مطالبه بکند. در به بازار فرستادن جمعکننده، کلاه کوچک نوزادان آن اصلاً فروختهشده براى 5 دلار قیمت طلا را از فروشگاههاى اختصاصى داشتند فرمان مىدادند و حراج وصلخط وقتى که آنها بازنشسته بود. به قبلىترین اسباببازى علاقه داشته باشید کار بیهوده مىکند، شور و شوق براى چند سال و سپس به طور ناگهانى ناپدیدشده طول کشید، مثل بچهها و براى روى به چیز بزرگ بعدى تحت تأثیر پدرى مىکنند. همچنین وصولشدنىها را و جمع کردن ببینید.
بازىهاى الکترونیک
بازىهاى الکترونیک اول در اوایل 1970 مثل محصولات ساده با گرافیک اساسى پدیدار شدند. روى دهههاى بعدى، پیشرفتهاى فنى به برنامهنویسان کامپیوترى اجازه دادند بازىهاى پیچیده هرچه بیشتر را به وجود بیاورد. چهار عدد از عامهپسندترین بازىهاى الکترونیک در تاریخ کوتاه صنعت پونگ بودهاند، کفش چرمىمرد، (sirteT) و (tsyM.) اگر تاریخ یک اندازه دقیق است، اسباببازىها از آخرینهاى قرن 21ام جامعهاى ادامه خواهند داد پیروى بکنند. یک مبحث چیره در دنیاى مدرن گسترده تند فنشناسى است، که یک برخورد بزرگ روى بچهها دارد اس-بازى بکند. چندین دهه پیمایشهاى کبیر در کامپیوتر فنشناسى را خرد بکند روى آخرین بازىهاى الکترونیک را درست کردهاند و با هر سال قوىتر و در حد استطاعت بازى مىکنند. این اسباببازىهاى با فنآورى پیشرفته نه فقط محبوب براى بچهها هستند بلکه با میلیونها نوجوان و بزرگسالها، کدام رسیدنشان را با عظمت افزایش مىدهد و مردمپسند بودن به طور کلى. حراج سالیانه بازى ویدئویى خانه را سیستمهااز قبیل [odnetniN ebuCemaG] جمع بزنید و بازى بوى، (ynoS) [|tSyalP| بودن] و (میکروسافت xobX)و نرمافزار را نسبت داد قبولشده 10 میلیارد دلار در سالهاى معدودى اول قرن 21ام در ایالات متحده و صنعت ادامه بدهد بزرگ بشود.( atracnE به وسیله میکروسافت صنف را منتشرشده است.) در همان موقع، مقدارى بچهپیشرفت تجربه مىکنند و پدرى مىکنند ترس که ساعتهاى بلند تصویرى در حال بازى مصرف کردند و بازىهاى کامپیوترى بچهها اس-مهارتهاى اجتماعى مىتوانند مانع بشوند، بازى تخیلىتر را ودر مورد موضوع شدت عمل بازىهاترویج دادن واضحتر ناامید مىکند. مادامیکه فنشناسى 21ام ادامه مىدهد تغییر بدهد-اسباببازى قرن به بازار مىفرستد، سازندگان و براى پیدا کردن پدرى مىکنند که بچهها اسباببازىهاى کلاسیک را هنوز از نسلهاى زودتر مجذوب شدهاند. saloyarC،، (syotrekniT) سیاهقلم کردن یک طرح، لاغر، تکمحصولى، (sOGEL)، احمق بتونه، اسباببازىهاى همه این پلى(hoD) از نسخههاى اصلىشان ذاتاً بىتغییر هستند و به جاذبه دور دنیا به میلیونها بچه ادامه مىدهند. زوج در حال رسیدن پشت را حمایت مىکند، هدف اصلى هر بازى مىکند همان امروز مثل آن باقى مىماند هزارهها بودند پیشبه نامزد بکند و یک بچه اشغال مىکند..