سفارش تبلیغ
صبا ویژن

1. تعریف :
اغلب آموزش مکاتبه‌اى، روش آموزش از میان پست را رهبرى کرد به وسیله یک یا دیگرى مدرسه در تهیه‌کننده صلاحیت داشته باشید. در آموزش مکاتبه‌اى، محصلین به طور مستقل کار مىکنند معروف به یک کلاس یک در چیست و تکالیفشان را ارائه مىدهد یا امتحانات به معلمینشان توسط پست یا پست الکترونیکى. خیلى آموزش‌دهنده براى آموزش مکاتبه‌اى پیش‌روى آموزش از راه دور را در نظر مىگیرند. در آموزش از راه دور، محصلین و معلمین هستند همچنین به طور گیتاشناختى جدا اما با مکرراً از میان تکنولوژىهاى مختلف عمل متقابل مىکنند، شامل کلاسهاى مجازى گپ‌هاى روى اینترنت وصل‌خط را انتشار دادند و پیام‌رسانى فورى. آموزش مکاتبه‌اى آموزش را در تقریباً هر شاخه علم فراهم مىکند و به صدها درجات تحصیلى منتهى مىشود. محصلین کلاسهاى رهبر را حرفه‌اى مىتوانند به حساب بیاورند و آموزش حرفه‌اى و براى پربارسازى خصوصى. دوره‌هاى رهبر مخصوصاً مناسب براى به طور گیتاشناختى پراکنده هستند، بزرگسال‌ها با خیلى درخواست روى زمانشان و عازم خانه. کار و صنعت و نیروهاى مسلح درست مىکند استفاده پهنانگر تناظر برنامه‌ریزى بکند.
2. تاریخ
آموزش مکاتبه‌اى در را نیمه توسعه داد-قرن 19ام در بریتانیاى کبیر، فرانسه، آلمان و ایالات متحده و به تندى پخش کرد. در 1840، آموزش‌دهنده انگلیسى سر آیزاک گورکن آموخته‌شده خلاصه‌نویسى توسط پست. حرکت ضمیمه دانشگاه به بیرون‌زمین بىعلاقه شد به وسیله آموزش‌دهنده اسکاتلندى را معین جیمز استوارت دانشگاه (سامبریدگ) سخنرانى بکند، انگلستان. در 1870، ایلینویز پیرو وسلى دانشگاه یک خانه‌برنامه مطالعه موفق شروع کرد؛ در 1883، یک تناظر دانشگاه در را ایجادشده بود، نیویورک. (ویلیام راینی هارپر) یک تناظر توسعه داد در (سامبریدگ ) را برنامه‌ریزى بکند، نیویورک، در 1882 و به این روش اخیراً ایجادشده در دانشگاه شیکاگو ادامه داد او وقتى که رئیس جمهور اولش در 1891 شد. در 1880، توماس جى-فاستر براى دوره‌هاى خانه‌مطالعه در مال مرا شروع کرد ایمنى یک روزنامه استفاده بکند که به محصلینش مىرسد؛ این دوره‌ها در 1890 را پهن‌شده بودند که بین‌المللى تناظر اسکولز مىشوند. امروز، مدارس برنامه دور دنیا با بیشتر از 100 سازمان تنها در ایالات متحده رشد مىکنند. بیشتر از 100 میلیون آمریکایى در دوره‌هاى برنامه را ثبت نام کرده‌اند از وقتى که قرن 19ام.
3. برنامه مدارس در ایالات متحده :
ضمیمه دانشگاه و تناظر در ایالات متحده کار مىکند به وسیله وضع ترویج کشاورزى داراى حس همکارى را پیشرفته بود رفتار بکند(اسمیت‌اهرم اجراء کردن) در 1914. انجمن دانشگاه آموزش مستمر((AECU)) در مدیسون را سازمان‌یافته بود، ویسکانسین، براى در 1915 تناظر را هماهنگ مىسازد و دوره‌هاى تکمیلى مدارس عضوىاش. AECU اعضاء به مستقل‌مطالعه پیشنهاد بکند و دوره‌هاى وصل‌خط، معمولاً در سطح دانشگاهى. سازمان‌هاى عضوى، دانشگاه‌ها را عمدتاً بیان مىکند و، دانشکده‌هاى زمین اعطائى معتبر شناختن را براى دوره‌هایشان از یکى از شش انجمن در حال اعتبار دادن منطقه‌اى دریافت مىکنند.
مدارس برنامه متعدد در ایالات متحده را رشد مىکنند؛ خیلى اعضاء تربیت فاصله را و تربیت کردن انجمن معتبر هستند((CTED)، سابقاً معروف به ناسیونال انجمن مطالعه در منزل،) یک در حال اعتبار دادن به طور فدرال شناخته‌شده انجمن مدارس قطارى ایجادشده در 1926. میان برنامه‌هاى فدرال، بزرگترین نیروى هوائى آمریکا تأسیس کردن براى یادگیرى فاصله‌دار پیشرفته است، که به بیشتر از 350 تناظر پیشنهاد بکند، وصل‌خط و برنامه‌ها را به بیشتر از 300000 عضوى نیروى هوا انتشار داد. آمریکا ارتش و همچنین آمریکا تفنگداران دریایى به آموزش (CTED)معتبر پیشنهاد مىکند در ارتش را کاردان باشد.
4. خارج قطارى
 آموزش مکاتبه‌اى در بریتانیاى کبیر فراوان در دسترس است، آلمان، (اسکاندیناوی)، اروپاى شرقى، استرالیا، زلاندنو، آفریقاى جنوبى و ژاپن. نمایندگىهاى بین‌المللى، از قبیل آموزشى ملل متحد، و سازمان فرهنگى علمى(یونسکو،) دوره‌هاى استعمالى قطارى در توسعه دادن ملل. تناظر برنامه‌ریزى مىکند بد به کاررفته در استرالیا به خاطر وسعت جغرافیایىاش فراوان. دانشگاه آفریقاى جنوبى([یک|AS|]،) در پریتوریا، تناظرو یک سازمان فاصله دادن‌تربیت است و یکى از بزرگترین دانشگاه‌ها در جهان است.
 


 


نوشته شده در  سه شنبه 87/11/1ساعت  10:19 صبح  توسط محمدمهدی میرزائی 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
مژده : تولد پایگاه توسعه فناوری اطلاعات مدرسه اول www.sch1.ir
استفاده از گروههای یادگیری همیار در کلاس:
برنامه معلم پژوهنده ؛ فرصت ها، تهدیدها :
دست آوردها و کاستی های برنامه معلم پژوهنده:
برنامه معلم پژوهنده
پژوهش عمل نگر
گزارش نویسی و نحوه ارائه گزارش:
الگویی دیگر در عملی پژوهش در عمل
گردآوری اطلاعات شواهد:
مراحل پژوهش در عمل
نه نکته یک چرخه بنیادی اقدام پژوهی
مراحل اقدام پژوهی
ویژگی های اساسی پژوهش در عمل
هدف از اقدام پژوهی ( طرح معلم پژوهنده ) چیست؟
اقدام پژوهی چیست
[همه عناوین(141)]